סוף יום עבודה,
אתם סחוטים רגשית מיום עמוס ללא מנוחה.
אבל כמעט לא הספקתם כלום.
מכירים את ההרגשה הזאת?
לצערנו זה קורה היום יותר מידי,
הסיבה: ריבוי הסחים!
החיים ב2023 מתאפיינים בריבוי הסחים,
עד שאנחנו מתמקדים בדבר חשוב, הופ הודעה מלקוח שצריך לטפל דחוף..
פתאום מתקשר חבר לקבוע לערב, ודוא"ל דחוף על משהו ששכחנו שוב לעשות.
החיים היום מאופיינים במעבר מהתראה להתראה.
יש משהו אחר שמנהל אותנו, במקום שאנחנו ננהל את עצמנו.
הדבר המתסכל ביותר, שאנשים חושבים שזאת בעיה שלהם בעבודת המידות.
והם נמצאים במקום של הלקאה עצמית, ולא לקיחת אחריות.
אז יש לי חדשות טובות! זאת לא בעיה אישית שלכם, ויש כלים מקצועיים שיעזרו לכם מאוד!!
אפשר בקלות להכפיל פי 2 או פי 3 את איכות ההישגים שלכם בכמה כלים פשוטים ליישום.
דבר ראשון, אל תעשו מולטיטסקינג! רבים מתגאים שהם מצליחים לעשות מספר משימות בו זמנית,
המציאות היא שזה בוודאות פוגע באיכות העבודה שלהם.
מחקרים מראים שאם אתם מצליחים להיכנס למשימה ולהיות שקועים בה, אם אתם מפסיקים מכל סיבה,
יקח 20 דקות לחזור לאותו רמת ריכוז בו הייתם קודם!
אז מה עושים, משתיקים את הטלפון ואת הסחות הדעת לפרקי זמן של חצי שעה שעה.
ומה שיותר חשוב זה לשים את הטלפון בחדר אחר או בתוך התיק במקום לא נגיש.
אנחנו רגילים לקפוץ לטלפון בקלות, ואנחנו חייבים לעשות פעולה פיזית שתגביל אותנו!
בנוסף אם אנשים פונים אליכם במשרד בלי כל התראה, צרו סימן היכר בו יש זמן ללא הפרעות.
המנכלי"ם הגדולים בעולם מגיעים למשרד בשעות הבוקר המוקדמות, כדי לעשות את הפעולות הדורשות ריכוז
בשעות שאין כמעט הפרעות (מתי קיבלתם הודעת וואטסאפ דחופה ב 7:00- בבוקר?)
דבר נוסף וחשוב לא פחות! התמקדו במשימות הנכונות..
יש לנו כל כך הרבה משימות לבצע ביום יום, שחלקם הגדול דחופות, אבל ממש לא חשובות.
וכך יוצא שאנחנו לא מתקדמים הרבה, אבל עסוקים כל היום.
אז מה עושים? הנה כלי מדהים שימקד אתכם במשימות החשובות שיקדמו אתכם באמת!
דבר ראשון ריכזו את כל המשימות לרשימה אחת, כולל משימות שלא קשורות לעסק.
סמנו את כל המשימות שלכם לפי הצבעים הבאים: צהוב – דחוף וחשוב. ירוק – חשוב אבל לא דחוף.
אדום – דחוף ולא חשוב. וללא סימון – משימות לא דחופות ולא חשובות.
עכשיו שימו לב לנתון החשוב הבא! המשימות שיקדמו את העסק שלכם הכי הרבה,
צבועות בירוק – חשוב ולא דחוף, המשימות הירוקות הינם המשימות אשר נדחקות לפינה, והם הכי חשובות לקידום העסק.
ולכן חשוב מאוד לשים לב שאנחנו מכניסים את המשימות לרשימה היומית, ודואגים לביצוע שלהם!!
המשימות הצהובות כבר יתבצעו בכל אופן, ולכן אני פחות דואג להם.
את המשימות האדומות העבירו הלאה למזכירות או לזמנים האפורים שלכם.. הם אוכלי הזמן הגדולים.
בסוף יום עבודה רשמו את המשימות למחר, כאשר בבוקר אתם עוברים שוב על הרשימה של המשימות להיום, ומדייקים אותה.
אם תצליחו למצוא את הדרך לעבוד בצורה יותר מדויקת, ועל המשימות הנכונות. תוך זמן קצר
תגלו שאתם מספיקים הרבה יותר, אתם רגועים יותר.
והכי חשוב! עובדים על הדברים החשובים שבאמת יקדמו אתכם..
בהצלחה רבה!